HTML

mindennapi történetek és történések.

helló, tisztelt állampolgár! blogolni márpedig azét kezdtem el, hogy tudjam követni az eseményeket, s azt, hogy mennyi minden történik velem, körülöttem. tehát elsősorban magamnak. xD azok, akik olvashatják a blogot, mert mondjuk tudják, hogy ki vagyok... s mert érdekli is őket, hogy mizu van felém... nos, ők VIP tagok. szeretném, ha kapcsolatban lehetnék velük, még akkor is, ha nem beszélünk minden nap, vagy éppen néhány újdonságot is olvashatnak arról, hogy hogysmint tengetem napjaimat. :P be welcomed, my dears! ;) R

Friss topikok

  • sirq: Szabad véleményt mondanom? Persze!? Ne legyen a példaképed az, aki csak szavakban tudott élni, de... (2011.03.20. 08:11) a fény harcosa. ignite the light!
  • Melody Blue Adkins: @sirq: örülök, hogy tetszik a blooog! :P megtiszteltetés, hogy olvasóim között tudhatom Önt is!!! ... (2011.03.19. 22:01) morning, sleepy me and so on... :P

Linkblog

Archívum

a fény harcosa. ignite the light!

2011.03.19. 21:56 Melody Blue Adkins

na, helló Drágaságaim! ;)

 

itt újra Én. a mai napom is nagggyon gyorsan elszállt.

péntek este teljesen felborult az elképzelt programom. persze, tudtam, hogy semmi sincs véletlenül, szal kezdtem gondolkodni, hogy MOST AKKOR MI VAN? mindenesetre sajnáltam, hogy nem jött össze...

szal realizáltam, hogy reggel korábban kell ébrednem, s irány az ÁSVÁNYBÖRZE! yeah, venni kell egy csomó kristályt, mert hamarosan készítjük a tanfolyamon a gyógyítórudakat. persze, vettem saját használatra is néhány ritkaszép darabot... hihi.

Kálvin térig mentem metróval, s onnan villamossal a Fővám térre. a Corvinus Egyetemre volt meghirdetve. persze, a címet nem írták, hogy pontosan hol... végülis marhára nem ebben az épületben.

külön kiemelem a pozitív tapasztalataimat... hihetetlenül segítőkész, rendes portás volt a Corvinuson, s aztána  titkárságon is szerettek volna segíteni (telefonálgattak, neten kerestek), de mivel semmi közük az egész ásványbörzéhez, segíteni nem tudtak.

szóval a portás annyira rendes volt, hogy még kezet is fogtam vele - ami mellesleg nem szokásom. s nagyon jó érzés volt ilyen rendes, kedves emberekkel találkozni.

So! Ricsike szépen elvándorolt a Villányi úti Corvinusra, ahol a kertészeket oktatják.

persze, pénzt elfelejtettem kivenni az automatából, úgyhogy rendesen felidegesítettem magam. megoldás? keresni gyorsan egy automatát. megkérdeztem a bejáratnál a kiscsajt - akitől vettem a belépőjegyet a börzére -, hogy hol van a legközelebbi automata.

- Állítólag itt van egy az aulában.

- ÚRISTEN, de jó! - ennyi volt a reakcióm. hát, persze, hogy ott volt az Én kis OTP-s automatám, amit meg is fejtem gyorsan... xD

sikeresen megvásároltam mindent... jó sokat költöttem... egy szodalit megy ajándékba, drágajó egyetlen szerelmemnek ;), s egy ametisztet, meg egy citrint, meg egy fluoritot megtartok magamnak, mert annyira gyönyörűek...

13 órára rohantam vissza a Kristályakadémiára, újabb tapasztalatszerzés, fejesugrás a tömegközlekedésbe, de a lényeg, hogy minden jól sült el... mint általában minden, ha megfelelően állunk hozzá! :)

már tudatosan alkalmazom dr. Csernus néhány tanácsát, miszerint igenis bele kell mennünk ismeretlen dolgokba, bátran ki kell próbálni magunkat, s nem mindig fosni, hogy OMFG... nekem bejön a dolog, s ritkán bánom meg, hogy kihasználtam a lehetőségeket, belemertem kezdeni ismeretlen dolgokba.

merthát ugye az önismeret. a legfontosabb... s a legnehezebb dolog. leginkább tapasztalás útján ismerhetjük meg magunkat, szerintem. csak úgy tudhatod meg, hogy milyen, ha kipróbálod, s megállapítod, hogy ez neked való-e vagy sem. érdemes-e csinálni vagy nem...? nem mondom, hogy nem fog fájni, de amibe nem halsz bele, az megerősít. ja...

Kálvin tér. imádom. az első része Budapestnek, amit jól ismerek. persze, amikor arra járok, mindig eszembe jut Csermely Zsuzsa, s ilyenkor egy picit olyan fura érzésem van... nem csak egyszerűen hiányzik, hanem mégjobban sajnálom azt, hogy a jövőben már nem számíthatok rá, a tanácsaira, a társaságára, s a jövöképemben is ott volt Zsuzsa. így nélküle eléggé fura. majd egyszer megszokom. ? ... :(

am, hamarosan irány München. még pénzt kell varázsolnom, mert a dolgok nem úgy alakultak eddig, ahogy szerettem volna, de van még 8 napom varázsolni. s higgyétek el, fogok is! :) nem értem, hogy a tiszteletdíjamnak miért csak a felét kaptam meg... pontosabban a negyedét... ??? WHYYY?!? ...........

tanulni kellene, a pályázatot befejezni a szakkolinak, s olvasni a kötelező olvasmányt, ami még Örkénytől a Tóték. nem rossz, csak nem köt le. nem nekem való...

 

majdnem elfelejtettem megemlíteni, hogy ahogy kiléptem az ásványbörzéről, olyan délfelé... na, hát keményen ekezdett fájni a hátam. azt hittem, hogy ilyen gyorsan elmúló hopp fájdalom, de nem. azóta is fáj, jobb oldalt a lapockám alatt. mióta reikiztem, s meg is műtötték (pszicho sebészet) azóta jobb, de még mindig fáj.

a Kristályakadémián gyakoroltunk reikizni, meg este volt DNS kódolás megerősítés is.

aztán jöttem haza. végre van netem itthon is.

 

légy maga a fény. mindig és mindenhol.

 

 

1 komment

Címkék: budapest zsuzsa önismeret münchen dr. kálvin csernus hozzáállás hátfájás csermely

A bejegyzés trackback címe:

https://thisismelody.blog.hu/api/trackback/id/tr292754359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sirq 2011.03.20. 08:11:05

Szabad véleményt mondanom? Persze!?

Ne legyen a példaképed az, aki csak szavakban tudott élni, de megfutamodott a élet kihívásaitól, sőt néha még Tőled is. Lépj ezen túl! Gondold újra!

München. Ha már utazol kb. 700 kilométert, akkor ne sajnálj egy kicsit ott maradni, körülnézni, a hostel szállások arra is jók, hogy megismerj ismeretleneket :D.

A jobb oldali, lapocka alatti fájdalom egyértelműen jelez valamit. Meg kell figyelned, ez új tünet-e vagy egy régebbi felerősödése, mert akkor a homeopata szere jól működik! Hívd fel.
Természetesen ez csak az én véleményem, olvasd el, használd ha kell, vagy hagyd figyelmem kívül.

Továbbra is szeretettel
ÉN
süti beállítások módosítása